czwartek, 29 stycznia 2015

Organiczne serum pod oczy olejek różany dr.organic

Przy okazji zakupu balsamu do ciała z serii różanej dodałam mu do towarzystwa serum pod oczy z tej serii. Skład oczywiście piękny m.in. olejek różany, z nasion bawełny, woda różana, sok z aloesu, gryka, nagietek, rumianek, kwiat lipy, passiflorę, witaminy takie jak B5 i F, olejki eteryczne z kwiatu geranium i kwiatu goździka.
Po nałożeniu serum na powieki przez jakieś pięć minut odczuwam wilgotny chłód, który bardzo mi się podoba, bo świadczy o dużym nawilżaniu skóry. Delikatny zapach różano-geraniowy ulatnia się mniej więcej w tym samym czasie. Rano skóra jest świetnie nawilżona, wygląda zdrowo, koloryt wyrównany, niweluje opuchnięcia i zmęczenie powiek. Zmarszczki nie zniknęły, ale zdecydowanie są mniej widoczne i takie krótsze, płytsze po prostu. Zapewnia komfort aż do rana, co przy dojrzałej skórze wcale nie jest takie oczywiste. Bardzo często przy kremach pod oczy nawet dobrych, po wchłonięciu czułam, że czegoś skórze jeszcze brakuje i musiałam dołożyć kropelkę jakiegoś oleju, dopiero wtedy wszystko grało. To serum daje radę solo. Świetnie się wchłania i przy niesprzyjającej pogodzie mogłam stosować także na dzień. Minerały doskonale się na nim trzymają.
Byłam zadowolona z kilku kremów czy serum pod oczy, ale jakoś nie tęskniłam za żadnym kosmetykiem na tyle, żeby powtórzyć zakup. Ten preparat na pewniaka zostanie ze mną na dłużej.

2 komentarze:

  1. Brzmi, jak coś w moim typie:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ja kupię następne opakowanie na pewniaka. Fajnie działa, a i cena jak na serum pod oczy, też do przełknięcia :)

    OdpowiedzUsuń