środa, 15 kwietnia 2015

Organiczny Krem na Dzień Olejek Różany dr. organic

Dzisiaj parę słów o kremie na dzień z serii różanej. W swoim składzie ma oczywiście olejek różany, wodę różaną , a także aloes, hydrofiltrat z bobrku trólistkowego, oleje arganowy, z otrąb ryżowych, z ogórecznika lekarskiego, masło shes, witaminę E, wyciąg z alg morskich, mchu irlandzkiego, kwiatu lipy, rumianku, passiflory, nagietka lekarskiego, geranium i olejku eterycznego z goździków.
Krem ma piękną białą lekko szklistą barwę. Zapach na początku użytkowania był dość intensywny różano-geraniowy, ale dość szybko sie ulatniał. Po dwóch, trzech tygodniach był już zdecydowanie delikatniejszy, a teraz tylko lekko wyczuwalny. Nie wiem czy to mój nos się przyzwyczaił, czy po tylu odkręceniach słoiczka, po prostu się ulotnił.
Mimo bogatego składu (te olejki i masełko) jest lekki, delikatny, błyskawicznie się wchłania do matu i doskonale nadaje się pod makijaż. Jego odżywcze działanie powodowało, że moja dojrzała skóra już nie wołała o nic więcej. Czasami ze względu na pogodę dodawałam do porcji kremiku kropelkę oleju różanego, mieszałam i nakładałam na twarz. Polubiłam ten kremik, a dla młodszej skóry będzie świetny, nie tylko dobry :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz