poniedziałek, 12 grudnia 2016

Healing Oil Spray Naturalny olejek w sprayu Macadamia

Olejek ten kupiłam, bo skusiły mnie opinie, oraz opis producenta 'Macadamia Healing Oil Spray to lekka wersja Healing Oil Treatment przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów cienkich. Delikatna mgiełka zostaje natychmiast absorbowana przez włosy zapewniając optymalne nawilżenie, długotrwały, perfekcyjny połysk, ochronę i łatwość ułożenia. Nie obciąża włosów, tym samy nie przetłuszczając ich. Zapewnia naturalna ochronę przed promieniami UV'.
Pompka doskonale rozpyla, cudowny zapach i piękny połysk i właściwie to tyle, ale zacznę od początku. Stosowałam wg wskazań producenta, na wilgotne włosy, ale niestety, u mnie ten sposób aplikacji nie zadziałał tak jak chciałam. Włosy były lśniące i pachnące, ale obciążone i klapnięte. Próbowałam mniejsze ilości, nie na całość, tylko na końcówki. Nic z tego, efekt był taki, jakbym przesadziła z kosmetykami do stylizacji.
Trochę mnie to zniechęciło, ale nic zaczęłam stosować na suche włosy, od połowy ucha w dół. Efekt lepszy, był połysk, zapach, zdrowo wyglądające włosy. Niestety po nocy następnego dnia końcówki były suche i się puszyły, więc psiknęłam drugi raz. Końcówki nawet to polubiły, ale włosy u nasady już nie. Dopiero po miesiącu męczenia się z tym produktem wpadłam na pomysł, psikam na suche końcówki włosów, biorę szczotkę i metodą naszych babć 200 pociągnięć po całości. Następnie robię tzw. 'kucyk samuraja' i idę spać. Rano włosy wygładzone, lśniące, nie obciążone. Po dwóch, trzech dniach, powtórka i taki sposób aplikacji na moich włosach jakoś działa.
Muszę powiedzieć, że nie pamiętam żebym tak się umęczyła z jakimś kosmetykiem i żeby jego aplikacja zabierała tyle czasu.
Podsumowując fajnie się rozpyla, pięknie pachnie, dobrze nabłyszcza i jest wydajny (używam od pół roku i nie zużyłam nawet połowy). Wyraźnej poprawy stanu włosów nie zauważyłam. Troszkę za mało jak na produkt o takiej cenie. Jeżeli kiedyś trafię na niego w solidnej promocji, to może się skuszę, za regularną cenę zdecydowanie nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz