wtorek, 17 marca 2015

Organiczna Formuła Anti-Aging z Komórkami Macierzystymi Marokański Olej Arganowy

Do zakupu tego kosmetyku zachęciła mnie obecność w składzie, mojego ulubionego półproduktu, komórek macierzystych. Oprócz tego, serum zawiera m.in. olej arganowy, wyciąg z arganu, z owocu głożyny pospolitej, z liści oliwy, z owocu kigelii, z pomarańczy, sok z aloesu, olej goździkowy, z geranium, ze skórki cytryny, paczuli oraz olejek z liści cynamonu.
Serum ma za zadanie hamować proces starzenia się skóry, oraz wspomagać naturalną regenerację komórek. Produkt ma konsystencję żelowego mleczka, pachnie delikatnie mieszanką geranium, cytryny, cynamonu i paczuli, zamknięty jest w szklanej buteleczce z bardzo wygodnym aplikatorem.
Serum doskonale się wchłania, dobrze nawilża, łagodzi wszelkie podrażnienia np. po retinolu, rolce, czy kwasach. Ja stosuję go na noc i czuję nawilżenie i takie ukojenie skóry, ale dla mojej dojrzałej cery jest to za mało, solo nie daje rady, dopiero jak nałożę na niego dwie trzy krople oleju arganowego lub przeciwzmarszczkowego khadi jest pełen komfort. Nie zauważyłam drastycznego zmniejszenia ilości zmarszczek ;), ale skóra po nim jest fajna, rozświetlona i odżywiona, taka zdrowa.
Jest bardzo wydajny, po dwóch miesiącach używania mam jeszcze pół buteleczki. Dobry produkt i bardzo możliwe, że jeszcze do niego wrócę, ale na dzień dzisiejszy mam już ochotę na wypróbowanie innego specyfiku tej firmy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz