środa, 20 sierpnia 2014

Potrójny kwas hialuronowy 3%

Potrójny kwas hialuronowy zaciekawił mnie swoim składem, zawiera kwas małocząsteczkowy typu SLMW - powoduje zwiększenie nawilżenia na poziomie wewnętrznych warstw skóry, kwas małocząsteczkowy typu LMW - poprzez swoje działanie nawilżające, umożliwia szybsze przenikanie substancji czynnych, kwas wielkocząsteczkowy typu HMW - utrzymuje wilgoć w skórze, oraz procentowym stężeniem. Kwas wspaniale nawilża, goi drobne otarcia naskórka, likwiduje szorstkość i podrażnienia, podnosi elastyczność skóry, wzmacnia barierę ochronną, dodany do sprayu do włosów, cudownie je nawilża. Możemy go używać na wiele sposobów np. jako dodatek do gotowych kosmetyków typu kremy, balsamy, maski do włosów i na twarz (wymieszany z odpowiednio dobraną glinką do naszej cery i kilkoma kroplami oleju, robi cuda). Możemy robić na jego bazie wodne sera, lub takie szybkie w zagłębieniu dłoni. Według mnie wspaniały produkt.
Jak widać na zdjęciu ja kupiłam w takiej puszce i to opakowanie nie za bardzo przypadło mi do gustu z powodów praktycznych. Potrójny kwas hialuronowy jest żelem, ale zdecydowanie gęstszym od tych o składzie niżej procentowym i wydobycie go z tej puszki jest czasami skomplikowane. Jeżeli robimy większe porcje kosmetyków to nie ma problemu, łyżeczka miarowa da radę, ale już przy szybkich serach w zagłębieniu dłoni (ja takie robię często), wydobycie jednej kropli półproduktu graniczy z cudem, kwas wylatuje jednym wielkim glutem i o mały włos straciłabym całą zawartość puszki. Wpadłam na pomysł przelania do praktyczniejszego opakowania (ta ampułka obok)i dopiero uzyskałam bezpieczny dostęp do niego, bez strat. Z doborem opakowania też radzę wybrać albo podobne do mojego jest plastikowe i bez problemu można po odwróceniu wycisnąć kroplę, szklana buteleczka z kroplomierzem może być niewygodna (zanim ten gęsty żel z niej wytrząśniemy, minie pół dnia), świetna byłaby buteleczka z pipetką, bo możemy dawkować odpowiednią ilość kosmetyku, a i za jej pomocą będzie najbezpieczniej przenieść żel do odpowiedniego opakowania. Sam produkt doskonały, więc to opakowanie wybaczam, zwłaszcza, że znalazłam na to radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz