wtorek, 16 września 2014

Organiczna regeneracyjna maska do włosów marokański olej arganowy dr.organic

Maski w mojej pielęgnacji włosów są niezbędnikiem i zawsze mam ich kilka na stanie. Robiąc zakupy kosmetyków dr.organic nie mogłam oprzeć się pokusie i nabyłam maskę arganową.
Skład bardzo bogaty w oleje, olejki i ekstrakty takie jak olej arganowy, wyciąg z arganu, sok z aloesu, oliwa z oliwek, wyciąg z pomarańczy, olej goździkowy, olej z geranium, olejek ze skórki cytryny, olej paczuli, olej z liści cynamonu, olej z palisandru, olej z dzikiej mięty, olej ze skórki mandarynki, wyciąg z wanilii, olej z mięty, wyciąg z owocu kigelii, wyciąg z hibiskusa, wyciąg z owocu baobabu, witamina E. Konsystencja kremowo-żelowa, lekka, ale z włosów nie spływa.
Producent zaleca nałożenie maski na wilgotne włosy, po około pięciu minutach spłukać i umyć włosy szamponem. Robiłam tak, ale dla moich suchych i cienkich włosów takie stosowanie tego kosmetyku, nie dawało oczekiwanego efektu. Zaczęłam stosować tradycyjnie, mycie włosów następnie maska pod foliowy czepek i ręcznik, po około godzince dokładne spłukanie. Efekt widoczny włosy super nawilżone, odżywione, lśniące, gładkie, grubsze na całej długości, nie puszą się. Mam takie wrażenie, że ta maska otula każdy włos. Nie spodziewałam się aż takie efektu, chyba zmyliła mnie ta lekka konsystencja, ale nie dajcie się zwieźć pierwszemu wrażeniu, ten kosmetyk naprawdę ma solidne działanie. Bardzo dobry produkt.

2 komentarze:

  1. kupiłam, ale jeszcze nie próbowałam, fajnie, że piszesz o tym efekcie jak się trzyma dłużej. bo pewnie bym się zniechęciła. jak wypróbuję, to postaram się coś napisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz koniecznie, ciekawa jestem efektu na Twoich włosach.

    OdpowiedzUsuń