poniedziałek, 22 września 2014

Różane kastylijskie mydło w płynie Dr. Bronner's

Organiczne mydła Dr. Bronner's są produkowane od przeszło 60 lat i cały czas są niesamowicie popularne, uznane wręcz za 'kultowe'. Wszystkie składniki tego mydełka są niezmienione od początku i znamy pochodzenie tych składników. Olej kokosowy pochodzi ze Sri Lanki, konopny z USA, palmowy z Ghany, oliwa z oliwek z Palestyny i Izraela. Olejki są olejkami organicznymi.
W moim posiadaniu jest płynne mydełko różane. Mydełka te należy rozcieńczyć z wodą w proporcji 1:3. Ja rozprowadzam nieduże porcje, tak mniej więcej na tydzień i rozcieńczam wodą różaną, co jeszcze bardziej podbija zapach, ale spokojnie jest delikatny i po kąpieli poczujemy go dotykając nosem skóry, nie musimy się obawiać ciągnącego się za nami 'welonu' aromatu. Mydełko pięknie się pieni i doskonale oczyszcza skórę. Po pierwszych myciach cały czas sprawdzałam, czy moja skóra jest sucha. Otóż nie, była nawilżona, miękka, gładka i nie potrzebowałam żadnego dodatkowego smarowidła i tak jest do dzisiaj. Jedyne mydełko po którym nie muszę się niczym smarować i nie czuję ściągania i takiej suchości, czy miejscowo nawet szorstkiej skóry. Namaszczam się tylko wtedy, gdy chcę dodatkowo dopieścić skórę, ale robię to, gdy mam na to czas i ochotę, a nie dlatego że muszę. Mydełko to świetnie nadaje się również do mycia włosów. Ja nie przepadam za myciem głowy mydłami, tym spróbowałam i doskonale oczyszcza skórę głowy, usuwa oleje już po pierwszym myciu. Włosy nie są 'tępe' i splątane. Czy wpływa jakoś pielęgnacyjnie nie powiem, bo stosuję po każdym myciu odżywkę i to ona ma działać regenerująco no i oczywiście odżywczo na włosy. Mydło sprawdza się również jako środek czyszczący do wszystkich powierzchni, delikatny płyn do prania czy jako płyn do mycia owoców i zwierząt. Jego zapach odstraszy owady i insekty. Podsumowując moja skóra pokochała to mydełko i trafiło ono na moja listę niezbędników.

1 komentarz:

  1. Od kilku miesięcy używam tego mydła i jestem bardzo zadowolona. Zastanawiałam się nad zakupem cytrynowego mydła kastylijskiego do mycia włosów, ale sama nie wiem? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń