sobota, 1 listopada 2014

Organiczny balsam do ciała olej różany dr.organic

Przy zakupach dostałam próbki m.in. balsamu do ciała z serii olejek różany. Seria ta przeznaczona jest do skóry potrzebującej nawilżenia, ale także wzmacnia włókna kolagenowe, zapobiega starzeniu się skóry, jednocześnie chroniąc ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz wolnych rodników. W swoim składzie zawiera organiczny olejek różany, aloes, masło kakaowe, masło shea, lukrecję, irlandzki mech, rumianek, kwiat lipy, nagietek lekarski, passiflorę, witaminy A i E oraz geranium i olejki eteryczne z goździków.
Balsam jest bardzo wydajny i mimo, że to tylko dwie próbki po 5 ml, nakładany na wilgotną skórę wystarczył mi na kilka użyć. Jest jedwabisty, wspaniale nawilża, szybciutko się wchłania, skóra po nim jest cudownie gładka i aksamitna. Ma piękny różano-geraniowy zapach, który nie jest nachalny i nie utrzymuje się zbyt długo na skórze, co akurat mi odpowiada. Zakochałam się w nim i już jedzie do mnie duża butla tego balsamu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz