czwartek, 18 grudnia 2014

Organiczna odżywka do włosów oliwa z oliwek - Dr Organic 

To już któraś odżywka tej firmy, którą używam. Zawiera w swoim składzie m.in. organiczną oliwę z oliwek virgin, liście oliwne, aloes, masło shea, hydrolizat protein mleka, pantenol, cytrynę, liście winorośli, tymianek, koper, czarną porzeczkę, oraz witaminy C i E.
Odżywka poprawia stan włosów silnie je nawilżając i regenerując. Wnika głęboko w głąb włosa i doskonale je odżywia. Ja nakładam odrobinkę na wilgotne końcówki i nie spłukuję, włosy są grubsze, mięsiste, pięknie się błyszczą, doskonale układają i mimo że odżywka nie spłukana, są sypkie (nie skleja) i lśniące. Chyba jedna z silniej działających odżywek tej firmy. Do włosów cienkich, delikatnych i z tendencją do przesuszenia nadaje się idealnie, do grubych i przetłuszczających się może być zbyć treściwa i je obciążać. Jest to produkt mogący doskonale spełniać zadanie maski do włosów. Ja jestem z niej bardzo zadowolona.

3 komentarze:

  1. Ja też kocham odżywki dr. organic :)))
    Oliwa to jedna z 3 moich ulubionych - oprócz niej na podium jest argan i kokos. Manuka tez bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam właśnie oliwę :)))

      Usuń
    2. Następna to właśnie będzie Manuka, już się cieszę :)

      Usuń