poniedziałek, 27 stycznia 2014

Caramance woda termalna

 Wodę termalną Caramance kupiłam w sklepie rossmann są dwie wersje jedna z rumiankiem i nie pamiętam z czym jeszcze, druga z aloesem i wodą różaną i o tej piszę. Super sprawa cudnie nawilża, odświeża, koi, wycisza podrażnioną skórę i niweluje zaczerwienienia, rozpyla się pięknie taka mgiełka, zapach prawie niewyczuwalny (dla mnie to plus), używam także na minerały i jest dobrze, bardzo wydajna.

 
Polecam jako tonik, jako wodę odświeżającą i kojącą podrażnienia wszelkiego rodzaju. U mnie zagości na stałe, opakowanie duże 300 ml (szkoda że nie ma także mniejszych, takich do torebki) .


1 komentarz:

  1. Woda jest rewelacyjna.Miałam okazję ją wypróbować.Szkoda tylko,że ostatnio jej zabrakło w sklepach, które odwiedziłam.Miło by było, gdyby były mniejsze opakowania mieszczące się w torebce.Balbina

    OdpowiedzUsuń