czwartek, 23 stycznia 2014

Gęste mydło Aleppo.

Gęste mydło z Aleppo z organiczną oliwą z oliwek, przygotowane na bazie starodawnej, niezmienianej od wieków receptury. Intensywnie nawilża i odżywia skórę całego ciała. Chroni przed zanieczyszczonym środowiskiem, sprzyja normalizacji lipidowego balansu skóry. Nadaje się do pielęgnacji ciała i włosów. Dodatkowo wzbogacane w organiczne oleje szafranu, róży damasceńskiej, mirtu i winogron. Mydło zamknięte jest w plastikowym, dużym pudełku. Ma barwę ciemnego bursztynu. Tak jak zapewnia producent jest gęste.
Mnie zachwycił zapach, cudowny, różany i bardzo trwały  (mam teraz 1/4 opakowania a zapach nie ulotnił się i jest tak samo trwały i intensywny jak na początku). Mydło to bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajne, wystarcz odrobina do umycia całego ciała. Nie wysusza skóry. Różany zapach pozostaje na skórze dość długo. Ten produkt zagości u mnie na stałe.


Wypróbowałam to mydło do mycia włosów. Po czwartym razie odpuściłam. U mnie nie sprawdza się, włosy zamieniały się w siano, ale ja mam włosy cienkie i delikatne. Dałam próbkę mojej przyjaciółce i jej włosy po tym mydełku były puszyste (ale nie napuszone), odbite od nasady, piękny połysk. Jej opinia to trzy słowa 'kocham tego glutka'. Jak widać 'co dla jednych błoto, to dla drugich złoto'.  

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz