czwartek, 23 stycznia 2014

Life Flo Health, Retinol A 1%, Advanced Revitalization.

Na początek minusy:
- dostępność, a właściwie jej ograniczenie (na każdemu po drodze na iHerb),
- opakowanie piękne i eleganckie, ale tak duża ilość kremu gdzie mamy wkładać paluchy no i dostęp powietrza może zmniejszyć działanie kremu.
Ja wybaczam te minusy bo znalazłam rozwiązanie, przekładam szpatułką porcję kremu do opakowania typu air-less, a i na iHerbie nauczyłam się zamawiać

plusy:
 - konsystencja lekkiego masełka,
 - piękny żółty kolor,
 - zapach trochę ziołowo-cytrynowy z dodatkiem charakterystycznego dla wit.A zapachu, mi osobiście bardzo odpowiada,
 - wydajność (stosuję od połowy sierpnia i jeszcze będę miała gdzieś do marca, cały czas jeden i ten sam słoiczek),
- komfort stosowania, co przy retinolu wcale nie jest takie oczywiste. Złuszczania jako takiego nie widać, ale nie dajmy się zwieść np. na szyję mogę stosować raz w tygodniu, bo następuje podrażnienie i każdy dotyk nawet milusiego szaliczka powoduje zaczerwienienie i swędzenie, a rano przy myciu czuję jak wałkuje się naskórek pod wpływem pocierania. Na twarz kładę kilka dni pod rząd (ale ja do złuszczania to ciężki zawodnik jestem i mnie mało co 'rusza') i robię przerwę,
- nie muszę nic już nakładać na twarz, bo ten krem oprócz retinolu ma cudowne składniki, które nawilżają, pielęgnują skórę,
- widoczne efekty wyrównanie kolorytu, świetlistość cery, zwarta jej struktura, zwiększona sprężystość i gęstość, nagle na twarzy zrobiło się mniej tej skóry.

    Przy okazji przypomnienie działania witaminy A, działa przeciwstarzeniowo, aktywizuje produkcję kolagenu w skórze, przyspiesza przemiany metaboliczne i cykl odnowy naskórka. Wyraźnie poprawia elastyczność i sprężystość skóry oraz koloryt cery, likwiduje zmarszczki, wybiela plamy słoneczne, piegi i starcze plamy. Odbudowuje i regeneruje tkanki, przyspiesza złuszczanie martwych komórek, normalizuje tworzenie się keratyny, zwalcza nadmierne rogowacenie i likwiduje szorstkość, zwiększa syntezę kolagenu, przez co nawilża skórę i poprawia jej elastyczność i usuwa przebarwienia, wygładza zmarszczki.
    Oczywiście pamiętamy o ochronie przed słońcem oraz o tym, że kremy z wit. A używamy na noc.



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz