sobota, 21 czerwca 2014

Alterra krem do ciała bio-granat i bio-masło shea

Ostatnio będąc na zakupach wpadł mi w ręce krem do ciała Alterra 24 godzinna pielęgnacja i ochrona. W swoim składzie ma m.in. masło shea, które jest już na drugim miejscu, zawiera także oliwę z oliwek, olej z pestek granatu, olej słonecznikowy, ekstrakt z granatu, witaminę E.
Krem jest taki śliski, a tym samym wydajny i fajnie się rozprowadza. Zapach delikatny cukierkowy, nie specjalnie mi przypadł do gustu, ale ponieważ dość szybko się ulatnia, więc jakoś szczególnie nie przeszkadza. Czy faktycznie pielęgnuje i chroni przez 24 godziny, trudno mi powiedzieć ponieważ biorę prysznic dwa razy na dobę. Szybko się wchłania dobrze nawilża i tworzy na powierzchni skóry delikatny film ochronny. No właśnie i z powodu tego nawilżania, a przede wszystkim warstewki ochronnej, zaczęłam używać go do rąk. To był dobry pomysł, jestem zadowolona z efektów. Skóra nawilżona, lekko wygładzone w dobrej kondycji, a warstwa ochronna spełnia swoje zadanie. Na lato świetny krem do skóry rąk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz