poniedziałek, 30 czerwca 2014

Ziołowy dezodorant MADARA

Ziołowo-mineralny dezodorant firmy MADARA nadaje się do każdego rodzaju skóry, nie plami ubrań, szybko schnie, ładnie nawilża i zapewnia całkiem skuteczną ochronę i świeżość. Ma bardzo fajny skład, zawiera m.in. takie aktywne składniki jak róża, nagietek, rumianek, szałwię i miętę.
Używałam tego dezodorantu dosyć długo i byłam bardzo zadowolona. Po trzecim, czy czwartym opakowaniu zauważyłam brak skuteczności, niby całkiem, całkiem, ale w trudnych sytuacjach nie dawał rady. Już myślałam, że zmieniono może skład i ten nowy mi nie odpowiada, ale nie znalazłam żadnej wzmianki na ten temat. Odstawiłam ten dezodorant na kilka miesięcy. Po tej przerwie postanowiłam dać mu ostatnią szansę i zaskoczenie, działa tak jak te pierwsze opakowania, z których byłam zadowolona. Widocznie moja skóra przyzwyczaja się do składników i przestaje reagować na ich działanie. Fajny dezodorant, ale ma dwa minusy cenę i niestety nie jest produktem wydajnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz