sobota, 14 czerwca 2014

Lavera BASIS SENSITIV Krem do rąk z bio-migdałami i masłem shea

Krem kupiłam jesienią, a właściwie kremy, bo wzięłam dwa opakowania, tylko w wersji mini, takie specjalnie do torebki. Skusił mnie skład bogaty w oleje takie jak sojowy, kokosowy, słonecznikowy, jojoba, migdałowy, trójglicerydy (roślinna mieszanka olejów),masełko shea (lubię takie treściwe kremiki do rąk) oraz wyciąg z nagietka, ekstrakt rumiankowy, włókno bambusowe, glicerynę, witaminy E i C, lecytynę, sterole roślinne, mieszanka olejków eterycznych, kwas stearynowy, ksantan.
Krem ten używałam przez całą zimą. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Doskonale się wchłania (mimo dużej ilości olejów i masełka skóra nie jest tłusta), ładnie nawilża, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, łagodzi skutki spowodowane niskimi temperaturami i wiatrem (takie jak zaczerwienienia, suchość czy pękanie naskórka). Dłonie dobrze wyglądają, zdrowo, skóra taka zwarta i o ładnym kolorycie. Świetny dzienny krem do rąk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz