środa, 21 maja 2014

Dwufazowy koncentrant rewitalizujący AnneMarie Börlind

Koncentrat kupiłam w wersji mini 15 ml, tak na wypróbowanie. Skład ma rewelacyjny m.in. ekstrakt z czerwonych pomarańczy, olejek z karotki, dużo świetnych olejów, pantenol, glicerynę, alantoinę, betainę i dużo jeszcze innych świetności.
Sporo osób narzeka na dozownik, ja trafiłam na dobry egzemplarz, dwie pompki (nic się nie rozbryzguje ani rozlewa) wyciskam na dłoń i rozprowadzam po całej twarzy i szyi, taka ilość jest wystarczająca. Używam rano dwa, trzy razy w tygodniu, lub gdy moja skóra potrzebuję solidnego witaminowego 'kopa' (np. po zarwanej nocy). Nakładam na bezolejowe samorobione serum, u mnie ten kosmetyk wchłania się do matu. Doskonale się rozprowadza, nawilża, delikatnie wyrównuje koloryt (karotka), skóra ma zdrowy rozświetlony wygląd, cytrusowy zapach to dodatkowy bonus używania tego koncentratu. Świetny kosmetyk na upalne dni, budzi, orzeźwia, minerały pięknie się trzymają, czegóż chcieć więcej :) Kupię ponownie i to właśnie w wersji mini, odpowiada mi ta mała buteleczka (świetna na wakacyjne wyjazdy), a przy dużej wydajności tego preparatu nie widzę potrzeby inwestowania w wielka flachę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz