sobota, 17 maja 2014

Pai Ekologiczny Olejek do Twarzy Bioregenerate z Dzikiej Róży

Olejek był w zestawie, który kupiłam kilka miesięcy temu. O maseczce i ściereczce muślinowej już pisałam, teraz przyszedł czas właśnie na niego. Olejek jest koncentratem z nasion owoców dzikiej róży, zawiera również naturalną witaminę E, pochodzącą ze słonecznika. Produkt został zamknięty w szklanej buteleczce wyposażonej w ułatwiający aplikację kroplomierz.
Zużyłam prawie całe opakowanie, więc mogę już coś na jego temat napisać. Jest leciuteńkim olejkiem który świetnie się wchłania, super nawilża, poprawia elastyczność i wyrównuje delikatnie koloryt skóry. Nie mam starych blizn więc trudno mi coś napisać o jego działaniu pomagającym je zniwelować, natomiast przyspiesza gojenie się świeżych ran, miałam dość głębokie zadrapanie na policzku, szybko się zagoiło i nie ma śladu po tym skaleczeniu. Cena niestety nie jest zachęcająca za 30 ml produktu, musimy zapłacić 99,90 zł. W zestawie wyniosło mnie to taniej, ale pojedynczego produktu za tę cenę raczej nie kupię, no chyba, że znowu w promocji (ale to raczej ze względu na maseczkę, której nie można kupić w innej formie). W olejku za taką kwotę zabrakło mi zapachu róży (producent mógł się postarać i dodać jedną kropelkę olejku z kwiatów róży) zwłaszcza, że ta kropelka oprócz pięknego uspokajającego i relaksującego zapachu wzmocniłaby działanie preparatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz