poniedziałek, 10 lutego 2014

Nawilżający krem dla Ani

Ania to młoda mama, która może się pochwalić wręcz idealną cerą. Ładny wyrównany koloryt, żadnych plam, zaskórników, czy widocznych porów. Jedyny problem, który teraz jej dotyczy, to wołanie skóry o solidne nawilżenie. Przepis jeszcze cieplutki, bo kremik robiłam wczoraj.
Składniki:
- 7 ml bazy kremowej,
- 1 ml kolagenu z elastyną,
- 0,5 ml mocznika,
- 1 ml oleju śliwkowego,
- 5 kropelek oleju z awokado,
- 6 kropelek witaminy E,
- 6 kropelek pantenolu,
- 6 kropelek sorbitolu,
- 5 kropelek mieszanki kwasów hialuronowych.

Półprodukty dodawałam w takiej kolejności jak są wymienione, dodawałam produkt mieszałam, dodawałam następny i tak do końca. Wyszedł biały puszysty krem o marcepanowo - migdałowym zapachu. Taka nawilżająca bomba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz